Základní údaje:
Soňa Dejčmarová – Nyttka
Horní 344, 373 71 Adamov
IČ 14139031, podnikatel zapsaný v Živnostenském rejstříku magistrátu města České Budějovice
Podnikatel není plátce DPH.
(dále jen „prodávající“)
pro prodej zboží prostřednictvím objednávkového formuláře na webové adrese https://nyttka.cz.
Stránky slouží zároveň jako prezentace výrobků – výrobce batohů, bytových doplňků, textilu, polstrů a zakázkového šití.
Mimo internetový formulář je možné učinit objednávku telefonicky, mailem nebo prostřednictvím účtů Facebook a Instagram.
1. Úvodní ustanovení
Zákazník (kupující) učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2. Předmět kupní smlouvy
Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě – potvrzené objednávce (dále jen zboží). Prodávající se zavazuje, že bude svým zákazníkům dodávat zboží v souladu se specifikací uvedenou u zboží a vlastnostmi obvyklými prodaný druh zboží – vyhovujícím normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.
Ceny výrobků (produktů) jsou uvedeny včetně DPH, vyjma ceny za poštovné, doběrečné a balné.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. K uzavření kupní smlouvy dochází odesláním objednávky kupujícím a následným potvrzením přijetí této objednávky.
Prodávající, na základě obdržení objednávky, potvrdí její přijetí kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího, uvedenou v objednávce. V potvrzovacím emailu je nakupující informován o stavu zboží, termínu realizace a dodání objednávky a jsou mu zaslány pokyny k platbě.
Platbu lze provést bankovním převodem nebo na dobírku.
3.2. Prodávající je, v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, hodnota objednávky aj..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně.
4. Cena a platba za zboží
4.1. Ceny zboží uvedené na stránkách www.nyttka.cz jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny zboží.
4.2. Způsoby platby (zvolí si nakupující před odesláním objednávky)
– platba předem na bankovní účet prodávajícího
– platba na dobírku (s doplatkem za doběrečné)
5. Dodání a převzetí zboží
5.1. Prodávající odesílá zboží v souladu s informacemi uvedenými u dostupnosti konkrétního zboží. Závazné je vždy potvrzení objednávky ze strany kupujícího (ne vždy je zboží dostupné v požadované kvantitě, případně mohlo být zakoupeno jiným kupujícím a do systému se tato změna neaktualizovala). V případě jakýchkoliv nesrovnalostí je kupující kontaktován na kontaktní e-mail nebo telefon.
Možnosti dostupnosti zboží:
Položky skladem – odesíláme do 3 dnů od potvrzení objednávky.
Položky na objednávku – jsou zhotoveny do 3 týdnů po přijetí objednávky. O zhotovení zboží je zákazník informován emailem nebo telefonicky.
Šití na zakázku – jedná se o zakázkové šití na přání objednavatele mimo aktuální nabídku, je nutná zálohová platba předem na účet prodávajícího. Výše zálohy činí 50 % z celkové částky.
Uvedená doba realizace zakázky (dodání) 3 týdny se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
5.2. Zboží je odesíláno na výdejní místa společnosti Zásilkovna. Je možné zvolit i doručení na adresu nebo prostřednictvím Z-Boxu.
Způsob dopravy si zvolí zákazník při objednávce zboží.
Ceny dopravy jsou platné při doručení v České republice:
Při platbě předem:
Zásilkovna – 129 Kč
GLS – 129 Kč
Toptrans – 259 Kč (nadrozměrné zásilky, které překročí obvodovou délku 3 metry)
Při platbě na dobírku:
Zásilkovna – 159 Kč
GLS – 159 Kč
Toptrans – 359 Kč (nadrozměrné zásilky, které překročí obvodovou délku 3 metry)
Ceny dopravy jsou platné při doručení na Slovensko:
Při platbě předem:
Zásilkovna – 159 Kč
Při platbě na dobírku:
Zásilkovna – 179 Kč
U větších zásilek, jsou zásilky odesílány přepravní společností (Toptrans, Česká pošta, PPL, GLS, DPD), ceny se odvíjí od aktuálních cenových podmínek jednotlivých přepravních společností.
5. 3. O odeslání zboží je zákazník informován emailem a je v jeho zájmu si doručení zásilky ohlídat. Na vyžádání zasíláme kód zásilky/balíku.
5.4. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně, nejpozději do 3 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky.
5.5. Pokud si kupující zásilku na výdejním místě nebo nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován emailem. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze vč. poštovného (v případě platby předem) na účet, z kterého platbu obdržel a to do 7 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky.
6. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
6.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). Lhůta 14 ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží. Toto právo se vztahuje na zboží z běžné nabídky prodejce.
6.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno nebo upraveno na přání zákazníka. Patří sem např. realizace batohů, kosmetických tašek, doplňků a bytového textilu na míru, nebo mimo běžnou nabídku (např. výběr ze vzorníku), zakoupení zboží v jiných velikostech než je rozmezí velikostí běžně nabízených.
6.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat (např. elektronicky) a sdělit účet, kam má být částka za zboží vrácena.
6.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené, neprané a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží není možné vracet na dobírku.
6.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován emailem, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 7 pracovních dnů na účet, který uvedl. V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupujícímu částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Pokud byla vrácena objednávka kompletní, vrací prodávající i částku zaplacenou za poštovné.
7. Reklamace zboží
7. 1. Spolu s odesláním zboží je kupujícímu zasílán i doklad (faktura) buď v papírové nebo elektronické podobě. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list, stejně jako samotná potvrzená objednávka.
7.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením. Podmínky údržby zboží jsou popsány přímo u popisu zboží nebo jsou součástí zboží. (návody na údržbu, etikety s pracími symboly apod.)
7.3. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. elektronicky, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
7.4. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován písemně (elektronicky).
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.10.2022
Zásady ochrany osobních údajů:
Zásady ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Soňa Dejčmarová IČ 14139031 se sídlem Horní 344, Adamov (dále jen: „správce“).
- Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Horní 344, 373 71 Adamov
email: nyttka@seznam.cz
telefon: 724370882 - Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
- Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
- Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
- Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
- Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
• oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
• Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby. - Účelem zpracování osobních údajů je
• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.
• zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. - Ze strany správce nedochází, k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.
IV.
Doba uchovávání údajů
- Správce nebude uchovávat osobní údaje pro účely marketingu.
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
- Příjemci osobních údajů jsou osoby
• podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
• podílející se na zajištění provozu služeb,
• zajišťující marketingové služby. - Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.
VI.
Vaše práva
- Za podmínek stanovených v GDPR máte
• právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
• právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
• právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
• právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. - Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména použitím antivirového programu, hesel k emailové adrese a hesel k sociálním sítím.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
- Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.10.2022